راه یابی ۴ شرکت برتر در پنجمین جشنواره ملی بهره وری به مسابقات بین المللی تجربیات موفق و جایزه جهانی بهینه کاوی(Global Benchmarking)

پس از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی بهره وری و انتخاب ۱۴ شرکت برتر در این دوره و در پی دعوت جایزه جهانی بهینه کاوی از کشور ایران جهت حضور در مسابقات بین المللی، بانک پاسارگاد و شرکت های پتروشیمی پارس، صنعتی و بازرگانی صحت، لیزینگ اقتصاد نوین به مسابقه بین المللی تجربیات موفق راه یافتند.همچنین صنعتی و بازرگانی صحت به جایزه جهانی بهینه کاوی راه یافت.

مسابقات بین المللی تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی از سوی شبکه جهانی بهینه کاوی (GBN) به صورت سالیانه برگزار می گردد و از آنجاییکه کشور ایران نیز عضو این شبکه جهانی می باشد و طی سال های گذشته جشنواره ملی بهره وری ۵ دوره موفقیت آمیز را تجربه نموده است لذا از شرکت های برتر در این جشنواره دعوت به عمل آمده تا در مسابقات بین المللی حضور یابند.

پروژه های ارسالی برای چهارمین جایزه جهانی که در آذر ماه سال جاری در ابوظبی برگزار می گردد، به دفتر شبکه بهینه کاوی ایران ارسال شد. شبکه بهینه کاوی ایران وابسته به گروه پارسیان هوشمند به عنوان نماینده انحصاری شبکه جهانی بهینه کاوی در ایران، از میان متقاضیان شرکت در مسابقه بین المللی تجربیات موفق و جایزه جهانی بهینه کاوی،پروژه های ارائه شده جهت ارسال به این مسابقات را با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انتخاب نمود. پس از دریافت این پروژه ها شبکه بهینه کاوی ایران جهت تکمیل فرم ها به بانک پاسارگارد و شرکت های لیزینگ اقتصاد نوین، ،صنعتی و بازرگانی صحت ، پتروشیمی پارس مشاوره  لازم را ارائه نمود.

با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ کشور در شبکه جهانی بهینه کاوی عضویت دارند، مسابقه تجربیات موفق و جایزه جهانی بهینه کاوی (Global Benchmarking) به منظور به اشتراک گذاری تجربیات موفق در بین اعضا به صورت سالیانه توسط این شبکه برگزار می گردد. این مسابقه سازمان ها را تشویق می کند تا بهترین تجارب عملیاتی، مدیریتی، فرآیندی، سیستمی و نیز طرح های ابتکاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجارب دیگران بهره مند شوند. هدف از انجام مسابقه کمک به سازمان ها برای افزایش سریع بهره وری و بهبود نتایج کسب و کار خود می باشد.

لازم به ذکر است که در سال گذشته سومین دوره این جایزه در کشور سنگاپور برگزار گردید. جهت کسب آگاهی بیشتر اینجا را کلیک کنید