اقدام موثر مروجین بهره وری با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار در حمایت از اشتغال رایی

 نمایندگان انجمن مروجین بهره وری با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار ضمن بازدیدی از مجتمع آموزشگاهی نیکوکاری رعد در مورخ ۲۶/۷/۹۱ اعلام آمادگی نمودند که از اشتغال زایی پایدار در مراکز خیریه حمایت نمایند . کامبیز منتظری مدیر روابط عمومی جشنواره ملی بهره وری در این زمینه اعلام نمود که کارگروهی از سوی انجمن مروجین بهره وری در این زمینه تشکیل شده و پس از ۳ ماه کار کارشناسی این نتیجه حاصل شده که امکان حمایت از اشتغال زایی پایدار در این مراکز با امکانات انجمن وجود دارد. در همین زمینه مهندس خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار ضمن تاکید بر لزوم حمایت از اشتغال زایی در امور خیریه نقطه قوت این طرح را تاکید بر اشتغال زایی بجای جمع آوری اعانه برای نیازمندان مطرح نمودند که بر حفظ کرامت انسانی نیازمندان توجه ویژه دارد.

با اجرایی شدن این طرح عملا بنگاههای نیکوکاری و مددکاری میتوانند بصورت پایدار از طریق این طرح امرار معاش نموده و بجای دریافت اعانه این فرصت را به مددجویان خود بدهند که خود با اشتغال در این طرح بخشی از نیازمندی خود را برطرف نمایند. 

در همین رابطه هاشمی مدیر مجتمع نیکوکاری رعد با استقبال از این طرح بر این نکته تاکید نمودند که در این طرح میبایست ضمن حفظ کرامت کم توانان جسمی بر جنبه های روحی و روانی مددجویان نیز دقت ویژه اعمال گردد که باعث آسیب دیدگی روحی مددجویان نشود که نماینده جشنواره ملی بهره وری ضمن استقبال از این پیشنهاد اعلام نمودند که لزوم مشارکت مدیران با سابقه در امور مددکاری در این طرح بیش از پیش به چشم میخورد و تلاش میشود با مشارکت دادن این افراد شرایط ویژه مدد جویان در این طرح مورد توجه کافی قرار گیرد.در این بازدید نمایندگانی از شرکتهای بارز و لیزینگ اقتصاد نوین که جزو برندگان ویژه سومین جشنواره ملیبهره وری بودند حضور داشتند .

لازم به ذکر است انجمن مروجین بهره وری که در شرف ثبت رسمی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی میباشد از برندگان جشنواره ملی بهره وری تشکیل شده که با هدف ترویج فرهنگ بهره وری در محیط کسب و کار کشور به فعالیت مشغولند.