داوری پروژه های بهبود شرکت ها در سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری

داوری پروژه های بهبود شرکت ها در سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی بهره وری؛ داوری مسابقه ملی بهره وری در سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره وری با حمایت معنوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران توسط بخش خصوصی کشور، با هدف تحقق اهداف برنامه‌های توسعه و افزایش بهره وری در بنگاه های اقتصادی کشور در تاریخ ۲۰ دی ماه در محل ساختمان تشکل های اتاق تهران برگزار شد.

این داوری ها با حضور ریاست کمیسیون های تخصصی اتاق ایران در قالب داوری پروژه های “مسابقه ملی بهینه کاوی” و “مسابقه ملی تجربه های موفق” با داوری ۳۳ پروژه از شرکت های برتر ایران به پایان رسید.

این جشنواره ریشه دار با برگزاری مسابقات متعدد در طول سیزده دوره گذشته مانند ، مسابقه ملی بهره وری ، مسابقه ملی بهترین محل برای کار ، مسابقه برترین توان اجرا ، مسابقه ملی بهینه کاوی و مسابقه ملی تجربیات موفق ، دارای پایگاه داده قوی و یک سامانه کارا برای مقایسه عادلانه و نزدیک به واقعیت بین شرکت‌ها می باشد. این ابزارها به بنگاه های اقتصادی کمک می‌کند تا از مقایسه و بازخورد موثرتری برخوردار شوند و شرکت‌ها به اساس اطلاعات واقعی و مقایسه ای ارزیابی شوند.در جشنواره با تاکید بر اهدافی چون افزایش سازگاری کسب و کارها با بازارهای جهانی، تغییر نگرش در فرآیند تولید ارزش افزوده در کشور، افزایش توان رقابت‌پذیری سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی، شناسایی و تجلیل از بهره‌ورترین مدیران پروژه و شرکتها ، کمیته داوری تنها به انتخاب عملکردهای بالاتر از میانگین پرداخته است.

در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ پروژه های تجربه موفق شرکت ها توسط اعضا کمیته داوران جشنواره؛ دکتر رضا پدیدار، علیرضا کلاهی، سعید تاجیک ، حسن فروزان فرد ، فرشید شکرخدایی از روسای کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران و تهران و همچنین نمایندگان تشکل های تخصصی از انجمن مدیریت کیفیت ایران ،فدراسیون صنعت نفت ، اتحادیه صنایع بازیافت ایران، انجمن توسعه بهره وری ایران جهت ۱۱ شرکت برتر ایران، از جمله گروه صنعتی بارز، پلیمر آریا‌ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، و سایر شرکت‌ها، در این جشنواره طی یک روز با داوری ۳۳ پروژه موفق ارائه و داوری شد.

این رویداد حرفه ای به عنوان یک فرصت برای ارتقاء بهره‌وری در سطح کشور و افزایش توان رقابتی در محیط کسب و کار معرفی شده است. از بهترین پروژه های ارایه شده در مراسم پایانی این مسابقه با اعطای لوح تقدیر و سپاس نامه قدردانی خواهد شد ، طبق سنت جشنواره پروژه های برتر امکان ارایه دستاوردهای خود در مراسم اختتامیه را هم خواهند داشت.