چهارمین جشنواره ملی بهره وری برگزار گردید

چهارمین دوره جشنواره ملی بهره وری برگزار شد

در روز یکم خرداد ماه همزمان با روز ملی بهره وری، آیین بزرگداشت این روز و همچنین جشنواره ملی بهره وری برگزار شد. این مراسم در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور دکتر محمد نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی ایران و مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور همراه بود. در این جشنواره ۱۰۶۰ بنگاه اقتصادی در ۳۱ گروه صنعتی به رقابت پرداختند که در مرحله اول بنگاه ها براساس شاخص های بهره وری مربوط به صنعت در گروه خود به رقابت پرداختند و برندگان آن ها در مراسم بهمن ماه تجلیل شد. در مرحله پایانی جشنواره تعداد ۵۶ شرکت که در مرحله اول حد نصاب امتیاز را کسب کرده بودند پروژه های بهره وری و عملکرد خود را ارایه نموده تا با رای داوران بهترین آن ها برگزیده شود. در مجموع مرحله اول و دوم ۴ شرکت توانستند بیشترین امتیاز را کسب کنند و برنده تندیس ملی بهره وری سال ۹۲ شدند. این ۴شرکت عبارتند از: بانک پاسارگاد، لیزینگ اقتصادنوین، قند نقش جهان و نساجی همدانیان

در این بین از پروژه هایی که در جهت ارتقای بهره وری صورت گرفته بودند و بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند نیز جداگانه تقدیر به عمل آمد و نیز تعداد ۸ پروژه که بالاترین آرا کمیته علمی را آورده بودند نیز به صورت تفصیلی توسط مدیران هر پروژه ارایه شدند.

در این مراسم آقایان دکتر نهاوندیان به عنوان رییس جشنواره، دکتر فروزان فرد دبیر کمیته علمی، مهندس شکرخدایی دبیر جشنواره و مهندس سجادی مدیرعامل سازمان مدیریت انرژی ایراد سخن کردند.

 

خبر تصویری چهارمین جشنواره ملی بهره وری