مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی بهره وری (بخش مسابقه ملی بهره وری) برگزار گردید

در مراسمی با حضور مقامات ارشد نهاد ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مدیران دیگر بخش های دولتی و خصوصی در روز ۲۱ دی ماه درضیافت شام هتل پارسیان آزادی ،لوح تقدیر ششمین دوره جشنواره ملی بهره وری به بنگاه های اقتصادی برتر اهدا گردید.

به گزارش دبیر خانه جشنواره ، همزمان با برگزاری ششمین جشنواره ملی بهره وری کشور که با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی برگزار شد، بنگاه های اقتصادی، بازرگانی ، خدماتی و صنعتی برتر کشور که در یک دوره پنج ساله، بیشترین بهره وری را داشته اند، معرفی شدند.
در این مراسم ۶۵ شرکت و بنگاه اقتصادی برتر حوزه بهره وری کشور، معرفی و از آنان تجلیل شد.
در ششمین جشنواره ملی بهره وری کشور، شاخص‌های بهره وری بیش از یک هزار و 300شرکت و بنگاه اقتصادی از سوی ۴ هزار داور مورد بررسی قرار گرفت و از بین آنها، ۳۳۲ شرکت و بنگاه اقتصادی به عنوان نامزد دریافت لوح جشنواره ملی بهره وری انتخاب و از بین این تعداد نیز ۶۵ شرکت و بنگاه اقتصادی برتر برگزیده شدند.
در این مراسم که در سالن اجتماعات هتل آزادی تهران برگزار شد، شرکت‌های برتر انتخاب شده ، لوح های ویژه جشنواره ملی بهره وری را دریافت کردند.
فرشید شکرخدایی دبیرششمین جشنواره ملی بهره وری در حاشیه این مراسم گفت: کار اندازه گیری شاخص‌های بهره وری بنگاه‌های اقتصادی کشور با حضور حدود ۴۳۰۰ داور متخصص انجام شد و در آن میزان بهره وری بنگاه ، از حداقل یک دروه ۵ ساله تا حداکثر یک دوره ۹ ساله مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: برای پششمین جشنواره ملی بهره وری کشور بررسی و اندازه گیری شاخص بنگاه های اقتصادی کشور از خرداد ماه سال گذشته و بعد از برگزاری پنجمین جشنواره آغاز شد و شاخص های هزار و چهارصد بنگاه بررسی و اندازه گیری شده است که  نسبت به دوره قبل  حدود۲۵ درصد افزایش یافته است.