مراسم هفتمین مسابقه ملی بهره وری و دومین مسابقه ملی بهینه کاوی در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۴ برگزار خواهد شد

مراسم هفتمین مسابقه ملی بهره وری، با ارزیابی بیش از ۵۰۰۰ بنگاه اقتصادی در قالب ۳۸ صنعت در تاریخ ۲۲ دی ماه برگزار خواهد شد. پس از معرفی کاندیدای هر صنعت توسط کمیته علمی در شاخص های مذکور، فرآیند داوری این مسابقه از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ دی ماه توسط بیش از ۵۰۰۰ داور که از متخصصین صنعت مربوطه می باشند صورت پذیرفت و پس از برگزاری کمیته علمی در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۴ نتایج نهایی اعلام و از بنگاه های برتر تجلیل خواهد شد .

لازم به ذکر است این مسابقه در بخش اصلی با محاسبه شاخص های ( بهره وری هزینه نیروی کار، بهره وری سرمایه، بهره وری کل عوامل به روش کندریک) به صورت تورم زدایی شده و در بخش جانبی شاخص های ( فروش سرانه و درصد حاشیه سود خالص ) و در صنایع انرژی بر نیز بخش ویژه ( بهره وری انرژی ) به صورت تورم زدایی شده صورت پذیرفت.

همچنین در دومین مسابقه ملی بهینه کاوی، ۲۰ پروژه از ۱۶ سازمان به دبیرخانه ارسال گردید و پس از پیش ارزیابی های انجام شده توسط کمیته پیش ارزیابی مسابقه، این پروژه ها در سامانه داوری، توسط بیش از ۳۶۰ داور متخصص و آموزش دیده از صنایع مختلف ارزیابی گردید. که نتایج این مسابقه نیز در مراسم ضیافت شام رسمی ۲۲ دی ماه اعلام خواهد شد.

پس از برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی بهره وری  و اختتامیه ششمین جشنواره ملی بهره وری، در تاریخ ۲ خرداد ماه سال جاری با حضور جناب آقای دکتر نهاوندیان ریاست جشنواره ملی بهره وری و جمعی از بزرگان سازمان های دولتی و غیر دولتی و تجلیل از برترین های جشنواره ششم، زنگ هفتمین جشنواره ملی بهره وری به صدا درآمد.

لازم به ذکر است که ششمین جشنواره ملی بهره وری از، مسابقه ملی بهره وری، مسابقه ملی بهینه کاوی و مسابقه ملی تجربه های موفق تشکیل شده بود و در هفتمین جشنواره ملی بهره وری علاوه بر مسابقات فوق، مسابقه برترین توان اجرا و مسابقه بهترین محل برای کار نیز افزوده شده است. سازمان ها می توانند جهت شرکت در مسابقه ملی تجربه های موفق، مسابقه برترین توان اجرا و بهترین محل برای کار که در تاریخ خرداد ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد ثبت نام نمایند.