شرایط شرکت در مسابقه :
در این مسابقه، سازمانها و شرکتها بر اساس نسبت دستاوردهای فنی، فعالیتها و نقاط قوت روابط عمومی به منابع و ورودیهای آن ، ارزیابی خواهند شد. شاخصهایی همچون بهرهوری، نوآوری در روابط عمومی، استفاده از ابزارهای دیجیتال و خلاقیت در مدیریت منابع در ارزیابیها مورد توجه قرار میگیرند.
مزایای شرکت در مسابقه:
– شناسایی به عنوان یکی از برترین سازمانها در حوزه روابط عمومی بهرهور
– امکان استفاده از تجربیات موفق دیگر سازمانها
– افزایش اعتبار و شهرت سازمان در جامعه حرفهای و رسانهها
– دریافت گواهینامه و تقدیر از سوی جشنواره ملی بهرهوری