مسابقه توان اجرایی سازمان

یکی از مسایل اصلی مانع رشد و توسعه اقتصادی در کشورمان و سایر کشورهای در حال توسعه عدم دستیابی به اهداف تعیین شده و اجرای صحیح برنامه ها و همچنین عدم توجه به توان و ظرفیت های داخلی می باشد. این موضوع به طور مکرر توسط مسوولین عالی رتبه نظام مطرح گردیده است. به عبارت دیگر تمرکز و هم افزایی بر اهداف اصلی تعیین شده به صورت کامل وجود ندارد. جشنواره ملی بهره وری در راستای اهداف و ماموریت خود و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز اندازه گیری توان اجرایی اقدام به اندازه گیری توان اجرای سازمان ها و شرکت ها و برگزاری مسابقه برترین توان اجرا نموده است تا از طریق برگزاری مسابقه و ایجاد بستر رقابتی در این حوزه در کنار موضوع بهره وری توجه تمامی بخش های اقتصادی کشور را به سمت موضوع اجرا سوق دهد و اهداف برنامه های توسعه کشور را عملیاتی نماید.

به منظور اندازه گیری و ارزیابی توان اجرایی از تکنیک های معتبر بین المللی و روش ارزیابی xQ (بهره اجرا/Execution Quotient) استفاده می گردد که میزان تمرکز سازمانی را بر روی اهداف الویت دار، اندازه گیری نموده و مسیر بهبود در امر اجرا را برای سازمان ترسیم می نماید. این روش ارزیابی از مستندات بین المللی معتبر مانند منابع مستندات موسسه فرانکلین کاوی، شرکت مکنزی و شرکا، موسسه هریس اینتراکتیو و شبکه کسب و کار هوشمندانه کانادا و … استفاده گردیده است. در این روش با استفاده از پرسشنامه داده ها و اطلاعات در مورد ابعاد موضوع اجرا در سازمان به صورت آنلاین (پرسشنامه آنلاین) جمع آوری می گردد و پس از انجام صحه گذاری نظرسنجی انجام شده، نتایج در قالب کارنامه توان اجرایی ارایه می گردد.

– زمان برگزاری سیزدهمین دوره: اول خرداد ماه

– هزینه ثبت نام: ۳۰ میلیون تومان

– مهلت ثبت نام و اتمام نظر سنجی: پایان اسفندماه

مدارک مورد نیاز:

چارت کامل سازمانی شرکت متقاضی
آخرین لیست ریز کارکرد بیمه کارکنان ( لازم به ذکر است که لیست بیمه تهیه شده باید ورژن ۲٫۶ باشد،” این نسخه در سایت تامین اجتماعی موجود می باشد”.) طبق راهنمای زیر آماده و ارسال نمایید.

دراین مسابقه، سامانه آنلاین اندازه گیری برگزار نمی گردد. با توجه به بروزرسانی سامانه آنلاین، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

راهنما

شایان ذکر است مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان مسوول اندازه گیری، صحه گذاری و اعلام نتیجه رضایت سنجی هر متقاضی است و ارزیابی و رتبه بندی و اعلام نتایج مسابقه بر عهده جشنواره می باشد.

مسابقات جشنواره ملی بهره وری:

مسابقه ملی بهره وری
مسابقه ملی تجربه های موفق
مسابقه ملی بهینه کاوی
مسابقه بهترین محل برای کار

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.