ثبت نام رتبه بندی توان اجرایی سازمان ها

مسابقه ملی برترین توان اجرا

یکی از مسایل اصلی مانع رشد و توسعه اقتصادی در کشورمان و سایر کشورهای در حال توسعه عدم دستیابی به اهداف تعیین شده و اجرای صحیح برنامه ها و همچنین عدم توجه به توان و ظرفیت های داخلی می باشد. این موضوع به طور مکرر توسط مسوولین عالی رتبه نظام مطرح گردیده است. به عبارت دیگر تمرکز و هم افزایی بر اهداف اصلی تعیین شده به صورت کامل وجود ندارد. جشنواره ملی بهره وری در راستای اهداف و ماموریت خود و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز اندازه گیری توان اجرایی اقدام به اندازه گیری توان اجرای سازمان ها و شرکت ها و برگزاری مسابقه برترین توان اجرا نموده است تا از طریق برگزاری مسابقه و ایجاد بستر رقابتی در این حوزه در کنار موضوع بهره وری توجه تمامی بخش های اقتصادی کشور را به سمت موضوع اجرا سوق دهد و اهداف برنامه های توسعه کشور را عملیاتی نماید.

به منظور اندازه گیری و ارزیابی توان اجرایی از تکنیک های معتبر بین المللی و روش ارزیابی xQ (بهره اجرا/Execution Quotient) استفاده می گردد که میزان تمرکز سازمانی را بر روی اهداف الویت دار، اندازه گیری نموده و مسیر بهبود در امر اجرا را برای سازمان ترسیم می نماید. این روش ارزیابی از مستندات بین المللی معتبر مانند منابع مستندات موسسه فرانکلین کاوی، شرکت مکنزی و شرکا، موسسه هریس اینتراکتیو و شبکه کسب و کار هوشمندانه کانادا و … استفاده گردیده است. در این روش با استفاده از پرسشنامه داده ها و اطلاعات در مورد ابعاد موضوع اجرا در سازمان به صورت آنلاین (پرسشنامه آنلاین) جمع آوری می گردد و پس از انجام صحه گذاری نظرسنجی انجام شده، نتایج در قالب کارنامه توان اجرایی ارایه می گردد.

– زمان برگزاری سیزدهمین دوره: اول خرداد ماه ۱۴۰۲

– هزینه ثبت نام: ۳۰ میلیون تومان

– مهلت ثبت نام و اتمام نظر سنجی: پایان اسفندماه ۱۴۰۱

مدارک مورد نیاز:

  • چارت کامل سازمانی شرکت متقاضی
  • آخرین لیست ریز کارکرد بیمه کارکنان ( لازم به ذکر است که لیست بیمه تهیه شده باید ورژن ۲٫۶ باشد،” این نسخه در سایت تامین اجتماعی موجود می باشد”.) طبق راهنمای زیر آماده و ارسال نمایید.

راهنما

شایان ذکر است مرکز ملی اندازه گیری رضایت کارکنان مسوول اندازه گیری، صحه گذاری و اعلام نتیجه رضایت سنجی هر متقاضی است و ارزیابی و رتبه بندی و اعلام نتایج مسابقه بر عهده جشنواره می باشد.

جهت ثبت نام و دریافت کد تخفیف، فرم زیر را تکمیل نمایید.

مسابقات جشنواره ملی بهره وری:

مسابقه ملی بهره وری
مسابقه ملی تجربه های موفق
مسابقه ملی بهینه کاوی
مسابقه بهترین محل برای کار